به گزارش ایبِنا، روابط عمومی بانک تجارت با اعلام این خبر افزود: این اختلال از ساعت ۲ لغایت ۴.۳۰ بامداد روز جمعه پنجم مرداد در سامانه های برخط و خدمات الکترونیک این بانک شامل تلفن بانک، اینترنت بانک، خدمات کارت و دستگاه های خودپرداز و POS ایجاد می شود و پس از اتمام عملیات بروز رسانی سیستم ها، خدمات فوق طبق روال قبل در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. در تاریخ اشاره شده همچنین سامانه موبایل بانک تجارت از نیمه شب لغایت ۶ صبح خارج از سرویس می باشد.
بانک تجارت از همکاری و سعه صدر مشتریان در راستای ارتقاء سیستم ها و خدمت رسانی بهتر قدردانی می نماید.